Методична робота в ЗОШ №45 являє собою цілий комплекс заходів, спрямований, в першу чергу на всебічний розвиток майстерності і професійної культури вчителів, підвищення їх компетентності і фахового рівня, якості навчально-виховного процесу в цілому, вивчення та впровадження у практичній діяльності новітнього педагогічного досвіду. Школа живе в інноваційному режимі, внутрішньо оновлюючись у своїх планах і методах. Потужним каналом творчого потенціалу школи стають креативні здібності учителів та їх вихованців, показником яких стають досягнення на уроках, олімпіадах, конкурсах, змаганнях, науково-дослідницькі роботи МАН. Діти за активної підтримки педагогів аналізують минуле, активно досліджують сьогодення і зацікавлено прогнозують майбутнє.
Наше педагогічне кредо:
Навчати і виховувати треба так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення добра
Педагогічна проблема школи на 2015-2020 р.:
Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес сучасних освітніх технологій
Етапи розв'язання поставленої проблеми:
І етап:
Інформаційно-аналітичний (2015/16 н. р. )
Спільне визначення стратегічної і тактичної мети роботи школи над науково-методичною проблемою.
ІІ етап:
Проектний (2016/17 н. р.)
Створення позитивного іміджу роботи педагога щодо підвищення якості надання освітніх послуг на основі сучасних передових педагогічних технологій..
ІІІ етап:
Організаційний (2017/18 н.р.)
Пошук, апробація технологій, що спрацьовують на результат – підвищення якості надання освітніх послуг.
ІV етап:
Узагальнюючий (2018/19 н.р.)
Формування та апробація системи роботи, як є запорукою підвищення якості НВП та створення іміджу школи.
V етап:
Аналітичний (2019/20 н.р.)
Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навально-виховний процес сучасних освітніх технологій.
Структура
науково-методичної діяльності
Завдання ШМО на 2016-2017 н. р.
1. Продовжувати впровадження нового Державного стандарту початкової освіти, навчальних планів та програм.
2. Забезпечувати особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості учня, індивідуальний і диференційований підхід у процесі навчання.
3. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у конкурсах, змаганнях.
4. Використовувати сучасні інформаційні технології, впроваджувати інтерактивні методики навчання.
5. Забезпечувати психологічно комфортні умови для зміцнення фізичного, психічного, соціального і духовного здоров'я дитини.