Науково-методична проблема МО:
Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом використання інноваційних форм організації пізнавальної діяльності
Склад МО вчителів-словесників:
Керівник МО
Романенко Валентина Андріївна
Педагогічне кредо:
Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
М. Сингаївський
Проблема, над якою працює:
«Розвиток творчих здібностей учнів засобами інноваційних технологій на уроках мови та літератури»
Категорія:
спеціаліст ІІ категорії
Секретар МО
Костюкова Юлія Олександрівна
Педагогічне кредо:
Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість.
В.О.Сухомлинський
Проблема, над якою працює:
«Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках російської мови та світової літератури»
Категорія:
спеціаліст
Карпенко Ольга Миколаївна
Педагогічне кредо:
Вчитель, не той хто вчить, а той, у кого вчаться
В.О.Сухомлинський
Проблема, над якою працює:
«Формування комунікативної компетентності учнів через інтегровану систему навчання»
Категорія:
спеціаліст І категорії
Скабьолкіна Ася Анатоліївна
Педагогічне кредо:
Учитель приречений бути компетентним
К.Юнг
Проблема, над якою працює:
«Формування компетентного читача засобами ІКТ на уроках української літератури»
Категорія:
вища
Деревянко Олена Павлівна
Педагогічне кредо:
Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння
В.Сухомлинський
Проблема, над якою працює:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури засобами проблемного навчання»
Категорія:
спеціаліст
Завдання:
ü ü вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях;
ü виховання свідомого прагнення до вивчення української мови;
ü ознайомлення з мовною системою як основою для формування мовних умінь і навичок;
ü формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів, тобто прилучення через мову до культурних надбань українського народу і людства в цілому;
ü зацікавлення учнів художнім твором як явищем мистецтва слова;
ü підняття загальної освіченості учнів: набуття ними базових знань, необхідних для повноцінної інтеграції в суспільство на різних рівнях;
ü формування читацької культури учнів, розвиток естетичного смаку, вміння розрізняти явища класичної і масової культури;
ü сприяння національному самоусвідомленню і стійкому відчуттю приналежності до європейської спільноти;
ü формування гуманістичного світогляду, розвиток духовного світу, утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів;
ü розвиток творчих і комунікативних здібностей учнів, їхнього самостійного і критичного мислення, культури полеміки, вміння аргументовано доводити власну думку;
ü вироблення вміння застосовувати здобуті знання, навички у практичному житті;
ü розвиток навичок самоосвіти, бажання і спроможність учитися.
План роботи МО на 2016-2017 навч. рік:
І ЗАСІДАННЯ ( Серпень)
1. Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо вивчення української мови та літератури у 2016 -2017 н.р.
2. 0бговорення та затвердження плану роботи МО на 2016 -2017 н.р.
3. Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і
перевірки зошитів з української мови та літератури. Дотримання єдиного орфографічного режиму.
4. Про підготовку та проведення шкільної та районної олімпіад з української мови та літератури та
конкурсу знавців рідної мови ім. П.Яцика. Обговорення завдань до шкільної олімпіади та конкурсу.
ІІ ЗАСІДАННЯ (Грудень)
ТЕМА. Розвиток творчих здібностей на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності.
1. Творчість як прояв обдарованості.
2. Створення умов для активізації творчої діяльності учнів на уроках.
3. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках української мови та літератури.
4. Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів.
ІІІ ЗАСІДАННЯ (Лютий)
ТЕМА. Текстоцентричний підхід до вивчення рідної мови.
1. Текстоцентричний підхід до вивчення рідної мови і формування навчальних компетентностей учнів.
2. Лінгвістичне дослідження у формуванні навчальних компетентностей учнів.
3. Комунікативна компетенція учнів: формат уроків рідної мови.
4. Використання методу проектів на уроках словесності.
ІV ЗАСІДАННЯ (Квітень)
ТЕМА. Інноваційний урок літератури: координати творчості.
1. Моделювання уроку літератури як творчий процес.
2. Комп’ютерні технології на уроках літератури.
3. Обговорення матеріалів зовнішнього
незалежного оцінювання з української мови та літератури.
4. Проведення тижня української мови (за окремим планом).
V ЗАСІДАННЯ(Травень)
1. Про підсумки роботи МО у сфері наукової та інноваційної діяльності над проблемою «Науково-методичне забезпечення формування компетентної особистості шляхом впровадження особистісно- орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу сучасних освітніх технологій».
2. Стан виконання навчальних програм.
3.
Завдання на новий навчальний рік.
Основні навчальні програми:
Українська мова
Українська література
Російська мова
Зарубіжна література