Науково-методична проблема МО:
Компетентнісний підхід у реалізації нового Державного стандарту
Cклад вчителів МО фізико-математичного циклу:
№ п/п |
Прізвище, ім'я, по-батькові |
Посада
|
1. |
Асланова Олена Василівна |
директор школи, вчитель хімії |
2. |
Мішина Валентина Миколаївна |
вчитель математики (керівник МО) |
3. |
Карпенко Ольга Анатоліївна
|
вчитель інформатики, математики |
4. |
Максимов Віктор Миколайович |
вчитель фізики
|
5. |
Шевченко Олена Миколаївна |
вчитель біології
|
План роботи МО на 2016-2017 н.р:
№ п/п |
Тема |
Термін проведення |
І семестр |
||
Засідання 1 |
||
1. |
Затвердження календарно-тематичного планування вчителів математично-природничого циклу на І семестр 2016-2017 н.р.
|
вересень |
2. |
Опрацювання нормативних документів
|
|
3. |
Формування у школярів прийомів мислення як засіб підвищення рівня знань
|
|
4. |
Використання між предметних зв'язків на уроках біології
|
|
Засідання 2 |
||
1. |
Виховний потенціал уроку
|
жовтень- листопад |
2. |
Акмеологічні підходи до реалізації виховної мети на уроках математики
|
|
3. |
Формування гуманістичного світогляду учнів
|
|
4. |
Підготовка та проведення шкільних олімпіад
|
|
Засідання 3 |
||
1. |
Методика формування в учнів самооцінки
|
грудень |
2. |
Розвиток самоосвітніх навичок та вмінь учнів
|
|
3. |
Підготовка та проведення конкурсів «Колосок», «Кенгуру», «Левеня» |
|
4. |
Конструювання уроку на основі особистісно-диференційованого підходу
|
|
ІІ семестр |
||
Засідання 4 |
||
1. |
Затвердження календарно-тематичного планування вчителів математично-природничого циклу на ІІсеместр 2016-2017 н.р.
|
січень- лютий |
2. |
Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр
|
|
3. |
Неуспішність учнів та шляхи її подолання
|
|
4. |
Формування вміння узагальнювати. Систематизація та узагальнення знань учнів при вивченні фізики |
|
5.
|
Персоніфікація моніторингу успішності учнів |
|
Засідання 5 |
||
1. |
Участь у Міжнародних конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Левеня» |
березень- квітень |
2. |
Організація самостійної роботи учнів на уроках фізики
|
|
3. |
Розв'язування олімпіад них завдань. Рівняння з параметрами
|
|
4. |
Впровадження здоров'язберігаючих освітніх технологій
|
|
Засідання 6 |
||
1. |
Роль естетичного виховання в процесі формування особистості |
травень |
2. |
Застосування інформаційних технологій на уроках математики |
|
3. |
Підсумки роботи МО вчителів математично-природничого циклу |