Вас вітає
Початкова школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
№ |
ПІБ учителя |
Обов’язки, як члена МО |
Проблема, над якою працює |
1 |
Партакела Наталя Олександрівна
|
Керівник МО |
«Види самостійної роботи учнів на уроках в початковій школі» |
2 |
Пономарьова Ольга Вікторівна
|
Секретар МО |
«Формування здоров’я зберігаючих компетентностей у молодших школярів» |
3 |
Сарбаш Олена Володимирівна |
«Гра як засіб розвитку пізнавальних інтересів на уроках математики» |
|
4 |
Дєєва Інна Веніамінівна |
«Формування пізнавальної компетентності учнів молодшого шкільного віку» |
|
5 |
Ковальчук Алла Миколаївна |
Шкільний координатор конкурсу «Соняшник» |
«Педагогічні умови використання краєзнавчого матеріалу у вихованні і розвитку молодших школярів» |
6 |
Демідова Алла Вікторівна |
«Завдання з логічним навантаженням, як засіб розвитку пізнавальних інтересів» |
|
7 |
Полтавська Олена Сергіївна |
Шкільний координатор конкурсу «Колосок» |
«Формування в молодших школярів пізнавальних інтересів (за циклом предметів в умовах різних організаційних форм навчання)» |
8 |
Ткачова Жанна Миколаївна |
«Використання інтерактивних методів, як засобу організації навчальної діяльності» |
Педагогічне кредо МО:
Зібратися разом – це початок,
триматися разом – це прогрес,
працювати разом – це успіх.
Науково-методична проблема МО:
Формування ключових компетентностей засобами інтерактивного навчання
Завдання:
üвиховання школярів на загальноприйнятих нормах етики і моралі;
üвиховання гармонійно та всебічно розвинутої особистості кожного школяра;
üробота класного керівника з обдарованими учнями;
üпошуки шляхів розвитку творчого потенціалу кожного вчителя;
üвпровадження активних інноваційних форм виховної роботи;
üактивізація роботи класоводів з питань збереження життя і здоров’я дітей як найбільшої цінності;
Шляхи реалізації поставлених завдань:
üвивчити методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початкових класах в 2016-2017 н. р.;
üвивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи, продовжувати вивчення особливостей нової програми;
üсформувати банк даних творчо обдарованих дітей, ознайомитися з кращим педагогічним досвідом роботи творчих учителів;
üпротягом року поповнювати кабінети роздатковим і дидактичним матеріалом
Ознаки зростання педагогічної майстерності вчителя:
Зростання педагогічної майстерності вчителя – необхідний показник якості навчальної роботи. Навчальний процес максимально змінює самого вчителя, якщо він позитивно впливає на учнів, забезпечує єдність освіти, виховання і розвиток школярів.
Ознаками зростання педагогічної майстерності вчителя на уроці є:
· чіткість визначення і диференціація завдань уроку;
· забезпечення наступності в засвоєнні змісту освіти;
· творчий характер методів навчання з врахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів;
· допомога дітям у подоланні труднощів у навчанні;
· наявність високої працездатності учнів на уроці за рахунок дотримання норм гігієни, врахування можливостей школярів;
· уміння займатися психологічною самоосвітою і постійно вдосконалювати навчальний процес на основі наукових досягнень.
· Показниками оцінки професіоналізму вчителя є:
· уміння лаконічно, образно і виразно подати матеріал;
· уміння показати багатоплановість і багатофункціональність діяльності вчителя;
· уміння розв’язати складну ситуацію;
· винахідливість, акторські якості, почуття гумору і чуття міри;
· захопленість професією, співчуття до дітей, повага до їхніх батьків.
Додатковими показниками для визначення професійної культури вчителя можуть бути:
· особиста спрямованість на професійну діяльність;
· постійне вдосконалення свого професійного рівня;
· уміння планувати свою педагогічну діяльність;
· уміння зацікавити дітей предметом;
· організація навчальної діяльності та позакласної роботи з предмета;
· уміння аналізувати та узагальнювати досвід власної діяльності;
· творчий підхід до навчання й виховання;
· самокритичність, уміння вислуховувати інших, тактовність;
· авторитетність, визнання з боку учнів, їхніх батьків, колег.